4.805 canciones, 45.355 comentarios, 575 artistas, 511 álbums, 7.840 usuarios (255 visitantes online) y 34 conciertos.

Foro de Musikazblai Euskera

La gasolina más barata en elpreciodelagasolina.com

No encuentro una cancion

80 posts
kris_k
kris_k

Hola,
Me estoy volviendo loca para encontrar una canción y no hay manera. Igual teneis alguna idea de como se llama o algo, es que estoy empezando a pensar que me la he inventado porque nadie se la sabe. Os pongo el trozo de letra que recuerdo, es muy poco pero es que me la aprendí de pequeña y no recuerdo más.
Se que iba de un niño que quería jugar con su padre, el cuál estaba durmiendo en el sillón, y intentaba despertarlo de mil maneras distintas.
Ahí va la lentra, espero que me podaís ayudar, un saludo:

Aitatxo sofa gainean lotan,
nik berarekin jolastu nahi dut

miketyson986
miketyson986

Me estoy volviendo loca para encontrar una canción y no hay manera. Igual teneis alguna idea de como se llama o algo, es que estoy empezando a pensar que me la he inventado porque nadie se la sabe. Os pongo el trozo de letra que recuerdo, es muy poco pero es que me la aprendí de pequeña y no recuerdo más.
Se que iba de un niño que quería jugar con su padre, el cuál estaba durmiendo en el sillón, y intentaba despertarlo de mil maneras distintas.
Ahí va la lentra, espero que me podaís ayudar, un saludo:

Aitatxo sofa gainean lotan,
nik berarekin jolastu nahi dut

alessi watches \alexander hi tek watches \alpina watches \and 1 watches \android watch \andy warhol watch \appetime watches \aquanautic watches \audemars piguet watches \axcent watches \badgley mischka watches \baume and mercier watches \bcbg watch

ashlynnrich
ashlynnrich

The definition of basketball shoes namely nike dunks and will also sneakers lovers into a word in,making kobe bryant shoes sneaker more broad definition.Basketball is a strenuous sports,in order to cope with intense campaign for a pair of basketball shoes speaking,nike dunk sb needs to have very good durability,air max shoes supportive,stability,comfort and good shock action.air jordan shoes Basketball continuously in starting.
Abrupt stop,dives and Nike Air Griffey Max quickly move around such action makes you are picking up a basketball shoes must be the characteristics of absolute shoes on first.nike dunk high In addition,your personal play style also is a very important factor,lebron james shoes can according to the selection they need different types of Nike shoes basketball shoes.

vovo351146
vovo351146

mbt shoes is the first physiological footwear that has a positive effect on the whole body. Buy mbt changa shoes, MBT Sapatu-Black shoes, MBT Baridi-Dove shoes online!

scyeffect
scyeffect

ooo syet what the hell this place. full of out of topic.

not usefullalarm mobil

i follow sensor parkir mobilbecome a hero. i will share all of my car stuf. you will need this stuff to make your car unique, different with other, the special one. get headrest monitor to make your car luxury. get gps mobil to guide your journey. get perawatan mobil to maintenance your car

Matthew321
Matthew321

It is my pleasure that I have the unique opportunity to comment on this awesome post.
FHA Home Loan

Matthew321
Matthew321

Great article, very interesting and useful for me. Thanks!
Lending Group

boxerrulz1234
boxerrulz1234

I am happy when reading your blog with updated information! thanks alot and hope that you will post more site that are related to this site.
home mortgage company

Sean
Sean

I just got to this amazing site not long ago. I was actually captured with the piece of resources you have got here. Big thumbs up for making such wonderful blog page!

mailbox rental services

boxerrulz1234
boxerrulz1234

Certainly a fantastic piece of work ... It has relevant information. Thanks for posting this. Your blog is so interesting and very informative.Thanks sharing. Definitely a great piece of work Thanks for your work.
online home loans

Matthew321
Matthew321

I am really enjoying reading your well written articles. I think you spend numerous effort and time updating your blog. I have bookmarked it and I am taking a look ahead to reading new articles. Please keep up the good articles!
Best Mortgage Company

Sean
Sean

I want to bookmark the page so I can return here from you that you have done a fantastic job …

notary public los angeles

Matthew321
Matthew321

Awesome post, thanks so much for sharing this with us!
The Mortgage Company

boxerrulz1234
boxerrulz1234

Wonderful site and I wanted to post a note to let you know, ""Good job""! I’m glad I found this blog. Brilliant and wonderful job ! Your blog site has presented me most of the strategies which I like. Thanks for sharing this.
online home mortgage

Sean
Sean

Its quite informative and interesting as well. Thanks for shearing.
air cargo services

boxerrulz1234
boxerrulz1234

You will be missed.The one place where as a venue and fan I could search by what ever perimeters I chose .Good Luck with your future endeavors.
home mortgage loan company

Matthew321
Matthew321

I am very happy to get this post and comment here.
FHA Mortgage Loan

Matthew321
Matthew321

If you need more traffic to your website check out the website in my name. It really helped me and i think it can help your website.
Mortgage Loan Company

Sean
Sean

You’ve written nice post, I am gonna bookmark this page, thanks for info. I actually appreciate your own position and I will be sure to come back here.

print and mail service

boxerrulz1234
boxerrulz1234

Really i appreciate the effort you made to share the knowledge.The topic here i found was really effective to the topic which i was researching for a long time
home lending group

Responder

Tienes que estar conectado para comentar en el foro.

Etiquetas

Foros

Titulares RSS

¡Participa!

Música en otros idiomas

Conciertos

Noviembre 2017
lun mar mié jue vie sáb dom
30 31 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 1 2 3

Musikazblai Euskera, el portal más completo dedicado a la música vasca

Aquí encontrarás todo lo necesario para no perderte en el mundo de la euskal musika: letras de canciones en euskera (lengua vasca), grupos, bandas, artistas, solistas, cantantes y autores vascos, sus discos, traducciones a otros idiomas, acordes para guitarra, algunas canciones MP3, fotos, unos foros de discusión, y una comunidad de gente joven amante de la música vasca. Aunque la base de datos cuenta con varios miles de canciones vascas de todos las épocas y estilos (rock, pop, tradicional, punk, reggae, electrónica, heavy, clásica…), es posible que eches en falta algún grupo musical o canción. Puedes colaborar enviándolas tú mismo a través de las páginas de colaboración. Si te animas a sugerir nuevos grupos, bandas o solistas, recuerda que el único requisito es que algunas de sus canciones sean en lengua vasca. Más

El compromiso de Musikazblai Euskera es con el euskera y la música en euskera. En Internet hay decenas de sitios donde es posible encontrar información sobre los artistas que cantan en castellano o en inglés, pero encontrar una comunidad articulada en torno a la música de Euskal Herria y al euskera era difícil y por eso comenzamos este portal, que abarca sobre todo gente joven amante de la música de su tierra. La mayoría son vascohablantes, si bien un porcentaje significativo de las visitas son de fuera del País Vasco e incluso de fuera de Europa: vascos y vascas emigrados y otras personas interesadas en la lengua y la música del País Vasco. Como una parte de estas personas interesadas en la euskal musika no dominan el idioma existen también traducciones de muchas canciones al castellano, realizadas por los propios usuarios. Si nos visitas desde fuera y no conoces Euskadi, (también llamado País Vasco, Pays Basque, Euskal Herria o Euskalherria), se trata del pueblo vasco, situado a ambos lados de la frontera entre España y Francia en la parte occidental de los Pirineos, y cuyas principales ciudades son Bilbao, Vitoria (Gasteiz), San Sebastián (Donosti), Barakaldo, Getxo, Irún, Portugalete, Santurtzi, Basauri y Rentería. En Navarra, donde también se habla euskera, son Iruña (Pamplona), Tudela, Barañáin, Burlada (Burlata), Estella (Lizarra), Zizur, Tafalla y Atarrabia (Villaba).