4.805 canciones, 45.355 comentarios, 575 artistas, 511 álbums, 7.840 usuarios (330 visitantes online) y 34 conciertos.

Foro de Musikazblai Euskera

La gasolina más barata en elpreciodelagasolina.com

Euskal musika eta drogei buruzko ikerketa

33 posts
hiaxeri
hiaxeri

Kaixo lagunok!
Gizarte eta kultur antropologia ikaslea naiz. Nere ikerketa proiektua Euskal Musika eta Drogen arlazioaren ingurukoa da. Atal batean euskal musika taldek beren drogei buruzko letrak ikertu nahiko nituzke.
Zuen laguntza eskertuko nuke!

eowyn
eowyn

Zer nahi duzu konkretuki? Normalean euskal taldeen letretan politika drogak baino geiho aipatzen dira, nere ustez.

hiaxeri
hiaxeri

Nire ikerketa proiektua drogen ingurukoa da, hau da, 80. hamarkadatik punk mugimendutik hasita drogei buruzko letra ugari azaldu dira. Gaur egun ere, Lendakaris Muertosek esaterako drogei buruzko letra pila ditu. Honekin ez dut esan nahi punk musika bakarrik aztertu nahi dudanik, Latzennek alkoholaren inguruko pare bat baditu, Su ta Garrek kameloen aurkakoa,... eta horrel pila bat. Hasteko hamarkaden arabera (80-90,90-00,00-egun) eta musika estiloen arabera letren bilketa bat egin nahiko nuke eta bestetik musika taldeekin elkarrizketak gai honen inguruan. Foro honetatik laguntza behar dut askotan drogen inguruko hitzak ez bait dira oso agerikoak. Aldez aurretik mila esker!

eowyn
eowyn

A ba egia esan arrazoi duzu horretan, badaude drogei buruzko letra asko.

Baina nik uste nuen drogen apologia edo drogen alde ludikoa isladatzen zituzten letrak nahi zenituela. Baina drogen aurkakoak ta alkoholaren ingurukoak ere nahi badituzu, geiho aurkituko dituzu, musika estilo ezberdinetan.

Nik orain ez dut punk askorik entzuten, ta klaro igual estilo horretan letra gehiago daude honen inguruan.
Baina Suta-k badauka Basamortuetako Zalduna ta amaren negarra, heroinaren kontrako letren artean. Gero Azkar zuregana abestian alkohola aipatzen dute. Latzenek Ze ingo xu? kanta du alkohola eta mozkorren inguruan.

Bestalde dorgen inguruko musikariei egindako elkarrizketak nahi dituzu, nik ez dut horrelakorik toppatu, baina Eibarren Su Ta Garreko Aitor Gorosabeli egin nion elkarrizketa bat. Nahiz ta gauza askori buruz hitz egiten dugun, galdera batean droga ta musikari buruz hitz egiten dugu.

Elkarrizketa euskaraz dago, hemen jaitsi dezakezu, http://www.megaupload.com/?d=VH1OJRQX edo bestela beste link honetan, http://rapidshare.com/files/92348832/Aitor_Gorosabel_elkarrizketa_By_ni_neu__Eibarrren_2008-02-15.WAV

Ez dakit lagunduko zaituen, baina beno. Nahiko luzea da.

Eneko_EH
Eneko_EH

* Betagarri - Freaky festa
* Betagarri - Legalize it
* Pikutara - Rastamintxo
* Hertzainak - Aitormena
* The Uskis - Bizitzeko behar dodana
* Mikrofon Addikt Klan - Ezin dut ulertu (frantsesez, euskaraz eta gaztelaniaz kantatutako abestia)

txinparta
txinparta

aupa!
gozategiren sabeleko kalanbreak abestia eta gazteleraz ere ikertu nahi badituzu piperrak enamorado de una botella ta kaotiko taldea( ez dut kantuaren izena oroitzen),

eowyn
eowyn

EH Sukarraren Orratzaren gaua kantua begiratu ahal duzu. Heroinari buruzkoa da, Eta alkoholaren inguruan, Ehun kilo talde desagertuaren Gixajo baten ipuinak duzu. Letra hau ez dago hemen, baina taldearen diskografia emuletik jaitsi ahal duzu,

xau
xau

Joee... abestirik mitikoena ahazten zaizue...
LAU TEILATU!!
... zer demotre dabiltza bestela lau teilaturen gainean, kea putz egiten?

Uste dut talde gehienek daukatela drogen alde edo kontrako abestiren bat...
Niri pertsonalki, gai honi buruz gehien gustatzen zaidanetako bat, Berri Txarrak-en "minutu bat" abestia da.

hiaxeri
hiaxeri

Kaixo lagunok!
Eskerrikasko zuen laguntzagatik! drogen inguruko letra gehiagoren berri izango bazenute eskertuko nizueke, horrela segi!

eowyn
eowyn

RIP punk taldearen Enamorado de la muerte ere heroinaren ingurukoa da.

maia13
maia13

Aitormena-Hertzainak

desintoxikazioari buruzkoa da ez dakit balioko dizun

kaskezurra
kaskezurra

BARATXURIA
kartoitxoa mingainaren azpian
listuarekin igeriketan
azidoak odolarekin
segidan egiten du bat
Aizak lagun!bueltatu adi mundura!Baratxuria!

Jendez gainezka zeok ostatua
neska ederrenak begiratzen nau,Etengabean
ilusio bat izango edo agian izango egia
hurbilduko nauk, zer esaten dun neska polita?? Baratxuria

Hendrix-ek basotan hartzen zituen
maitasun zabaltzailearen pozima
kaskezurra badoa bidaitzen unibertsoan barrena
ez banaiz zulo beltz baten sartzen kontatuko dizut dena.Baratxuria

Kaskezur

qaz232
qaz232

MBT ¨¨ throughout mbt online grado di ticket corpo dritto, quando siete the piedi, di conseguenza, far¨¤ not grande favore every illinois health and fitness. Inoltre, l . a . schiena electronic le articolazioni sar¨¤ migliorata within modo nrrr promuovere at the migliorare los angeles circolazione delete sangue at the l'efficienza respiratoria. principio di loro ¨¨ quello di mantenere l'equilibrio dei nostri piedi at the Body Fitness ¨¨ every questo che decine di consumatori hanno not buon feedback for every mbt outlet noi. Nel mondo, sono senza dubbio celebrato gna mbt shoes ¨¨ originato nrrr 1990 'e creato fordi ingegnere svizzero Karl Cooper throughout Masai. Poi si cammina su strade dissestate disadvantage loro, ma celui-ci suo corpo ¨¨ ancora dritto at the low mi sento mai dolore alla schiena elizabeth alle articolazioni. Quindi illinois modo throughout cui migliorare la forma fisica delle persone? Sono scarpe mbt within grado di far muovere tutto corpo at the incoraggiare my spouse and i muscoli advertising essere forti elizabeth migliorare la postura electronic deambulazione. Futhermore, the scarpe delete genere anche possono aiutare the perfezionare le articolazioni schiena, glutei, gambe electronic piedi e aiutano the curare, le articolazioni legamenti at the tendini quando sono feriti. Elizabeth cuando pu¨° anche lasciare andare lo strain sulle articolazioni mbt scarpe electronic ce ossa. Chicago particolare struttura della suola delle li rende calzature mbt i portatori capaci di essere in uno stato naturale at the aumentare my partner and i movimenti dei muscoli attraverso il movimento basculante. Studi hanno dimostrato gna essi sono throughout grado di degradare los angeles pressione sul ginocchio circa illinois 19% nel 2004 nrrr una relazione. Siete inside grado di ottenere tutti questi benefici fordi loro sotto questo marchio illustre.

http://callblast.org/node/47412
http://callblast.org/node/47423
http://dpv.neobase.hu/content/scarpe-mbt-sale

Responder

Tienes que estar conectado para comentar en el foro.

Etiquetas

Foros

Titulares RSS

¡Participa!

Música en otros idiomas

Conciertos

Mayo 2017
lun mar mié jue vie sáb dom
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31 1 2 3 4

Musikazblai Euskera, el portal más completo dedicado a la música vasca

Aquí encontrarás todo lo necesario para no perderte en el mundo de la euskal musika: letras de canciones en euskera (lengua vasca), grupos, bandas, artistas, solistas, cantantes y autores vascos, sus discos, traducciones a otros idiomas, acordes para guitarra, algunas canciones MP3, fotos, unos foros de discusión, y una comunidad de gente joven amante de la música vasca. Aunque la base de datos cuenta con varios miles de canciones vascas de todos las épocas y estilos (rock, pop, tradicional, punk, reggae, electrónica, heavy, clásica…), es posible que eches en falta algún grupo musical o canción. Puedes colaborar enviándolas tú mismo a través de las páginas de colaboración. Si te animas a sugerir nuevos grupos, bandas o solistas, recuerda que el único requisito es que algunas de sus canciones sean en lengua vasca. Más

El compromiso de Musikazblai Euskera es con el euskera y la música en euskera. En Internet hay decenas de sitios donde es posible encontrar información sobre los artistas que cantan en castellano o en inglés, pero encontrar una comunidad articulada en torno a la música de Euskal Herria y al euskera era difícil y por eso comenzamos este portal, que abarca sobre todo gente joven amante de la música de su tierra. La mayoría son vascohablantes, si bien un porcentaje significativo de las visitas son de fuera del País Vasco e incluso de fuera de Europa: vascos y vascas emigrados y otras personas interesadas en la lengua y la música del País Vasco. Como una parte de estas personas interesadas en la euskal musika no dominan el idioma existen también traducciones de muchas canciones al castellano, realizadas por los propios usuarios. Si nos visitas desde fuera y no conoces Euskadi, (también llamado País Vasco, Pays Basque, Euskal Herria o Euskalherria), se trata del pueblo vasco, situado a ambos lados de la frontera entre España y Francia en la parte occidental de los Pirineos, y cuyas principales ciudades son Bilbao, Vitoria (Gasteiz), San Sebastián (Donosti), Barakaldo, Getxo, Irún, Portugalete, Santurtzi, Basauri y Rentería. En Navarra, donde también se habla euskera, son Iruña (Pamplona), Tudela, Barañáin, Burlada (Burlata), Estella (Lizarra), Zizur, Tafalla y Atarrabia (Villaba).